Call of Duty: Modern Warfare - סרטון משחקיות של הגרסה המחודשת שוחרר

מאת: לידור אטיאס

Activision פרסמה סרטון משחקיות חדש מתוך Call of Duty: Modern Warfare המחודש. בסרטון ניתן לצפות במשימה "Crew Expendable" ואיך היא נראית במלוא הדרה בדור החדש.

בהתחשב בקירבה של המשימה הזו ללבבות המעריצים והשחקנים, ניתן לראות שהטיפול בנוסטלגיה הזו בוצע כהלכה על ידי החברה כאשר ניתן לראות חזותיות משודרגת ויפה, אך אל לנו להיות מוקסמים מכך, מפני שניתן גם לראות בוודאות כי יש המון מקום לשיפור.

Call of Duty: Modern Warfare המחודש הוא למעשה גרסה מעודכנת של משחק היריות מגוף ראשון של חברת Infinity Ward שיצא בשנת 2007. המשחק היה כה טוב עד שהוא הגדיר את הסדרה בכל פעם מחדש, עד שנכנסה לתמונה הלוחמה העתידנית המאוסה למדי.

הגרסה המחודשת הזו תכלול 10 מפות מהמשחק המקורי יחד עם קמפיין מלא, אלא שאת כל הטוב הזה תוכלו לקבל רק אם תרכשו את גרסת הדלוקס של Call of Duty: Infinite Warfare בהזמנה מראש.
יש לציין גם כי אם אתם תזמינו מראש את גרסת ה-PS4, אתם מקבלים גישה מוקדמת בת 30 ימים לקמפיין של Call of Duty: Modern Warfare המחודש. על כל פנים, המשחק החדש Call of Duty: Infinite Warfare ייצא ב-4 בנובמבר, אם כי עדיין נראה כי הגרסה המחודשת של Call of Duty: Modern Warfare פשוט גונבת את ההצגה.

מה דעתכם על הסרטון? האם אתם נהנתם ממנו? כתבו לנו את דעתכם בתגובות והישארו מעודכנים לחדשות נוספות עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.