רשמית: גוסט ריידר יופיע בעונה הרביעית של "סוכני ש.י.ל.ד."!

מאת: נהוראי מבורך כחלון

השמועות נפוצו ברחבי רשת האינטרנט כבר במשך לא מעט חודשים, אך אתמול כחלק מכנס "קומיק-קון" זה אושר סוף סוף בצורה רשמית: גוסט ריידר יופיע בעונה הרביעית של "סוכני ש.י.ל.ד."!
Ghost Rider Confirmed for Agents of SHIELD Season 4

בחודש שעבר, תמונה מסתורית של כרזת פרסום לעונה הרביעית של "סוכני S.H.I.E.L.D" געשה את הרשת. בכרזה, לוגו הסדרה הופיע כשסביבו שרשרת ברזל עולה באש, המוכרת לכל חובב קומיקס כזו של דמות אופנוען המוות מעולם הקומיקס, גוסט ריידר. הרשת השתגעה בעקבות התמונה וספקולציות רבות עלו, אך אתמול, לאחר זמן רב של תהייה, הגיע סוף סוף האישור הרשמי בעניין.

כחלק מפאנל הסדרה שהתרחש אמש בכנס "קומיק-קון", בו המפיקים בפועל וכוכבי הסדרה הגיעו לבמת הכנס ושוחחו על העונה ההולכת וקרבה ועל כך שהיא תציין 4 שנים לסדרה, הקהל כולו חיכה לכך שמישהו יתחיל לדבר על מה שבאמת מעניין. לקח לזה קצת זמן, אבל בסופו של דבר זה קרה, ויו"ר מחלקת הטלוויזיה של Marvel הודיע: "העונה הרביעית ללא ספק תהיה הגדולה ביותר בסדרה עם הסיפור השאפתני ביותר, וכל זה מתחיל עם ההופעה של אחת מהדמויות הגדולות ביותר שלנו - גוסט ריידר", והוסיף כי "כשרוח הנקמה רוכבת אל ש.י.ל.ד., הכל ישתנה".

הגרסה שתופיע אינה תהיה של האופנוען ג'וני בלייז, זה המוכר לכולם, אלא של המכונאי הלטיני רוברטו "רובי" רייס, הקצת פחות מוכר שהופיע לראשונה רק ב-2014. הדמות, בניגוד למוכר לכולם, אינה רוכבת על אופנוע, אלא נוהגת באוטו. את הדמות יגלם בסדרה השחקן גבריאל לונה, והעונה החדשה תעלה לשידור ב-20 בספטמבר הקרוב.

בנוסף להכרזה, שוחרר טיזר קצר לעונה החדשה המכין את הקרקע להופעתו של גוסט ריידר, וכן הוצג לקהל הרכב הצפוי לשמש את הדמות, כדלהלן:

בנוסף, את הפאנל תוכלו לראות בחלקו הראשון כאן ובחלקו השני כאן.

מה חשבתם על ההכרזה המעניינת? ספרו לנו בתגובות. לעדכונים נוספים מכנס "קומיק-קון" אתם מוזמנים לעקוב אחר האתר או לחילופין אחר עמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.