Watch Dogs 2 - בואו ללמוד על העולם הפתוח והמניעים של הנבלים במשחק
מאת: לידור אטיאס
Ubisoft נהגה בכנות במסגרת אירוע שאלות ותשובות אודות Watch Dogs 2. הנה חלק ממה שאנחנו ליקטנו מתוך השאלות והתשובות המשמעותיות יותר.
כשנשאלו במפתחת אודות איך העולם הפתוח של Watch Dogs 2 יהיה שונה משל אחרים: ב-Watch Dogs 2, השחקנים יכולים להחליט איך הם ניגשים לכל מצב. הם יכולים להשקיע במיומנויות וכלים שהם רוצים להשיג. יש מיומנויות וכלים בשלוש קטגוריות שונות אגרסיביות / תוקפניות, רוח רפאים / התגנבות והאקר נוכל / פריצה. אם הם רוצים לשחק בלי להרוג אנשים בעזרת נשק הטייזר וכלים כמו מזל"ט - זה אפשרי. אם הם רוצים לגרום לאנשים להילחם האחד נגד השני, כדי למנוע מעצמם את העבודה המלוכלכת - גם זה אפשרי. השחקנים יכולים גם להשתמש בשוטרים שיעצרו אנשים במקום לנטרל אותם בעצמם. לא משנה כמה הם משחקים, המשחק לא ישפוט אותם ואף ייתן להם להחליט כמה רחוק הארגון Dedsec מוכן ללכת כדי להחזיר לעצמו את השליטה. בנוסף לכך בצורה חלקה לחלוטין ניתן לפגוש אנשים אחרים שיוכלו להמשיך במשחק לצידם, כמובן בשיתוף פעולה.
חופש הפעולה הזה הוא מה שמאפיין את העולם הפתוח מערכתי. אנחנו בונים עולם שיש בו סיפורים רבים ושונים לספר. שחקנים יכולים לקיים אינטראקציה עם העולם ברמות שונות ורבות. הם יכולים לגלות סיפורים בעולם ולהחליט איזה סוג של פעולות הם יעשו על מנת להתקדם בכל סיפור וסיפור. בחירות אלה יגדירו את סוג הויכוחים שיהיו נפוצים בעולם הוירטואלי. כל שחקני הביצוע של Dedsec בוחרים לקחת על עצמם את האפשרות שהם יחשפו נושאים ועניינים שונים הקשורים לדרך החיים ה"היפרית" שלנו. ככל שהשחקנים יבצעו פעולות כאלה ויחשפו את הסודות לעולם כולו, Dedsec יגדיל יותר ויותר את כמות האנשים שמדברים אודותיו ברחובות. בצורה שכזו העולם שלנו מגיב בצורה סיפורית למה שנעשה. השחקנים גם יכולים להיתקל בהאקרים אחרים בצורה שמוסיפה עוד אפשרויות למשחק. בסופו של דבר הם מקבלים יותר שליטה, יותר הפתעות ויותר חופש.
על מניעי הנבלים במשחק נאמר - הטכנולוגיה הפכה לקורי עכביש ענקיים של נתונים בשליטת מערכת ההפעלה המורכבת המרכזית ביותר (ctOS), שבשליטת Blume וה-CTO (מנהל הטכנולגיות הראשי) שלה. מרקוס משתמש בפריצות כנשק האולטימטיבי שלו למרוד כנגד הממסד אשר צופה בנו, עוקב אחרינו, ולומד עלינו באמצעות הרכישות שלנו, חברינו, הפעילות האינטרנטיות שלנו ואפילו באמצעות המילים שאנחנו מחפשים במנועי החיפוש שלנו. אם מרקוס נלחם בכלים שהממסד משתמש בהם כנגדנו, ניתן להבין בקלות שהנבלים העיקריים במשחק הם האנשים אשר מספקים את כלי המעקב האלה.
מה דעתכם על המידע החדש? הוא גורם לכם להסתקרן קצת יותר לגבי המשחק החדש? מה שבטוח, איתנו תישארו מעודכנים בכל עת, מומלץ עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
Ubisoft נהגה בכנות במסגרת אירוע שאלות ותשובות אודות Watch Dogs 2. הנה חלק ממה שאנחנו ליקטנו מתוך השאלות והתשובות המשמעותיות יותר.
כשנשאלו במפתחת אודות איך העולם הפתוח של Watch Dogs 2 יהיה שונה משל אחרים: ב-Watch Dogs 2, השחקנים יכולים להחליט איך הם ניגשים לכל מצב. הם יכולים להשקיע במיומנויות וכלים שהם רוצים להשיג. יש מיומנויות וכלים בשלוש קטגוריות שונות אגרסיביות / תוקפניות, רוח רפאים / התגנבות והאקר נוכל / פריצה. אם הם רוצים לשחק בלי להרוג אנשים בעזרת נשק הטייזר וכלים כמו מזל"ט - זה אפשרי. אם הם רוצים לגרום לאנשים להילחם האחד נגד השני, כדי למנוע מעצמם את העבודה המלוכלכת - גם זה אפשרי. השחקנים יכולים גם להשתמש בשוטרים שיעצרו אנשים במקום לנטרל אותם בעצמם. לא משנה כמה הם משחקים, המשחק לא ישפוט אותם ואף ייתן להם להחליט כמה רחוק הארגון Dedsec מוכן ללכת כדי להחזיר לעצמו את השליטה. בנוסף לכך בצורה חלקה לחלוטין ניתן לפגוש אנשים אחרים שיוכלו להמשיך במשחק לצידם, כמובן בשיתוף פעולה.
חופש הפעולה הזה הוא מה שמאפיין את העולם הפתוח מערכתי. אנחנו בונים עולם שיש בו סיפורים רבים ושונים לספר. שחקנים יכולים לקיים אינטראקציה עם העולם ברמות שונות ורבות. הם יכולים לגלות סיפורים בעולם ולהחליט איזה סוג של פעולות הם יעשו על מנת להתקדם בכל סיפור וסיפור. בחירות אלה יגדירו את סוג הויכוחים שיהיו נפוצים בעולם הוירטואלי. כל שחקני הביצוע של Dedsec בוחרים לקחת על עצמם את האפשרות שהם יחשפו נושאים ועניינים שונים הקשורים לדרך החיים ה"היפרית" שלנו. ככל שהשחקנים יבצעו פעולות כאלה ויחשפו את הסודות לעולם כולו, Dedsec יגדיל יותר ויותר את כמות האנשים שמדברים אודותיו ברחובות. בצורה שכזו העולם שלנו מגיב בצורה סיפורית למה שנעשה. השחקנים גם יכולים להיתקל בהאקרים אחרים בצורה שמוסיפה עוד אפשרויות למשחק. בסופו של דבר הם מקבלים יותר שליטה, יותר הפתעות ויותר חופש.
על מניעי הנבלים במשחק נאמר - הטכנולוגיה הפכה לקורי עכביש ענקיים של נתונים בשליטת מערכת ההפעלה המורכבת המרכזית ביותר (ctOS), שבשליטת Blume וה-CTO (מנהל הטכנולגיות הראשי) שלה. מרקוס משתמש בפריצות כנשק האולטימטיבי שלו למרוד כנגד הממסד אשר צופה בנו, עוקב אחרינו, ולומד עלינו באמצעות הרכישות שלנו, חברינו, הפעילות האינטרנטיות שלנו ואפילו באמצעות המילים שאנחנו מחפשים במנועי החיפוש שלנו. אם מרקוס נלחם בכלים שהממסד משתמש בהם כנגדנו, ניתן להבין בקלות שהנבלים העיקריים במשחק הם האנשים אשר מספקים את כלי המעקב האלה.
מה דעתכם על המידע החדש? הוא גורם לכם להסתקרן קצת יותר לגבי המשחק החדש? מה שבטוח, איתנו תישארו מעודכנים בכל עת, מומלץ עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.