Battlefield 1 - סרטון משחקיות ב-4K ודיווחים על אלפא סגורה השבוע

מאת: לידור אטיאס

Battlefield 1 הוא אחד מן המשחקים היותר מצופים של התקופה האחרונה, עובדה מאוד מעניינת בהתחשב בכך שחודש אוקטובר בו הוא יוצא צפוי להיות עמוס בכותרי AAA כדוגמת MAFIA III ו-Gears of War 4. ובכן, לאחר ש-64 אנשים שיחקו במולטיפלייר של המשחק לראשונה בשידור חי במהלך כנס E3 האחרון, עכשיו תורם של כמה ברי מזל אחרים.

לפי דיווח שפורסם ב-Gamespot, עוד השבוע מספר מצומצם של אנשים יקבלו גישה לאלפא סגורה של Battlefield 1. האלפא המדוברת היא ככל הנראה כזו של מולטיפלייר, ובה יוכלו מקבלי הגישה להתנסות במשחק. כתב ב-Gamespot ששיחק במשחק ציין כי על אף שהוא שיחק רק שעה אחת במפות שיהיו זמינות באלפא הסגורה, הוא עדיין נרגש מאוד לקראת המשחק הזה, הרבה מאוד בעקבות כך שהוא חוזר למקורות של סדרת משחקי Battlefield 1.

אלא שהחדשות אודות Battlefield 1 לא נעצרו שם, ועל אף שהמשחק ישוחרר רק בעוד כארבעה חודשים, כבר כעת אנחנו מקבלים סרטון פשוט מדהים שמציג את משחקיות מתוך המולטיפלייר של המשחק באיכות של 4K.

אתם מוזמנים לצפות בסרטון כאן, והאמנו לי - קשה מאוד להאמין שמדובר בסך הכל במשחק וידאו ולא בסרטון אמיתי שמצולם באיכות מאוד גבוהה, מפני שרמת הפירוט היא פשוט מדהימה ועולה על כל דמיון.
מה דעתכם על הסרטון? הייתם רוצים להשתתף במשחק עוד בשלב האלפא הסגורה? ספרו לנו והישארו מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.