Watch Dogs 2 - השינוי שיכנס במשחק יפתיע לטובה את השחקנים

מאת: יואב ירושלמי

השינוי ב-Watch Dogs 2 יפתיע לטובה את השחקנים, כך מוסרת Ubisoft, שב-2014, אחרי שנים של הייפ אדיר ודחיות מרובות, שיחררה סוף סוף את המשחק המצופה Watch Dogs המקורי.

למרבה הצער, הגיימרים והמבקרים היו חלוקים בדעותיהם לגבי המשחק, וחלק לא קטן מהשחקנים תפס אותו ככישלון. מעבר לכך הוא גם איכזב כמעט את כל מי שציפה לו, כשלמעשה ההרגשה שאפפה את השחקנים הייתה שהציפייה המרובה וההבטחות הגדולות מצד החברה ממש לא תאמו את התוצר הסופי.

המשחק לא נעשה כראוי, והאלמנט הקודר במשחק לא עשה את זה כמו שצריך, אלא שלמרות זאת העולם הפתוח הכניס מימד של "ארגז חול"(Sandbox) לשחקנים, שמעט הפחית מהאכזבה.

בכל מקרה, הכותר הבא בסדרה צפוי להגיע למדפים עד ה-31 במרץ 2017, ולפי שיחות של Ubisoft עם משקיעים אמר מנכ"ל החברה ייבס גואילמוט שהמשחק הבא "יפתיע את השחקנים'' עם ה"גוון החדש שלו".
"יש למשחק פוטנציאל להיות אחד מרבי המכר הגדולים ביותר של Ubisoft'' הוא הוסיף, "המשחק יפתיע שוב את השחקנים עם מערכת פריצות חדשנית ויכולות פריצה מרשימות, אנחנו לא יכולים לחכות להראות אותו לקהל".

כמובן, Ubisoft ידועה במשחקי ההמשך הגרועים שלה, ואני חושב שלנו כשחקנים נותר רק להחזיק אצבעות שהפעם הכל יהיה בסדר, גם בלי איידן פירס.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.