Uncharted 4 - באג חדש במשחק גורם לניית'ן להיעלם

מאת: לידור אטיאס

באג חדש ב-Uncharted 4 של Naughty Dog התגלה, והוא גורם, איכשהו, לניית'ן דרייק להיעלם. זה מוזר מספיק כמו שזה, אם כי זה יכול להיות מאוד מצחיק במהלך הופעת הסצנות הסינמטיות בין השלבים - כולל השיחה בין ניית'ן לאלנה שמתקיימת בשלב מוקדם יחסית במשחק. מה שאמור להיות רגע נוגע ללב ואמפתי נהפך לכזה שהוא קריפי ומפחיד במיוחד (וגם מצחיק כמובן), מפני שכאשר הבאג מתקיים מה שבעצם קורה זה שאלנה מדברת עם עצמה ומשחקת עם רוח רפאים.
אתם יכולים גם לצפות בוידאו שמציג את התקלה הזו. הבעיה היחידה היא אצל מי שמתכנן לשחק במשחק ועדיין לא התחיל - מפני שאם זה אכן המקרה, ואתם נכנסים לצפות בוידאו ללא ידע מוקדם וללא רצון לקבל ספויילרים כאלה ואחרים לגבי עלילת המשחק, אז עדיף לכם לא לראות את הוידאו בכלל.

Uncharted 4: A Thief's End זמין כעת באופן בלעדי ל-PS4. המשחק עצמו כבר הפך להצלחה מסחררת שנזקפת לזכותה של המפתחת Naughy Dog וכבר בשבוע הראשון 2.7 מיליון עותקים נמכרו.

מה דעתכם על זה? ניסיתם לראות במה מדובר? אם זה נשמע לכם מעניין ואתם מעוניינים להמשיך ולקבל חדשות מן האתר, אני ממליץ לכם בחום לעקוב אחרי האתר ואף לסמן לנו לייק בעמוד הפייסבוק.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.