DC - סרט חדש על הארלי קווין נמצא בדרך אלינו

מאת: נהוראי מבורך כחלון

בטריילרים האחרונים ובהצצות היחידות לסרט "יחידת המתאבדים" הצפוי לצאת באוגוסט הקרוב, דמותה של הארלי קווין, בגילומה של השחקנית מרגו רובי, זכתה לפופולריות בקרב המעריצים ברשת ולביקורות חיוביות. אולפני DC החליטו שכנראה לא להתמהמה הרבה, ולקחו היום את הפופולריות שלה צעד קדימה.

עוד בטרם הדמות הספיקה להופיע במלואה על המסך הגדול, נודע היום כי אולפני DC נמצאים בשלבי פיתוח מוקדמים לסרט ספין-אוף שיתמקד בדמותה, שתגולם גם בסרט זה על ידי מרגו רובי. מדובר בהחלטה מאד נועזת, שהרי לא באמת ידוע אופייה של הדמות, שהרי טרם זכינו באמת לראות אותה.

חשוב, אגב, לציין כי הסרט לא יתמקד אך ורק בדמותה של הארלי קווין. הסרט צפוי להתמקד גם בדמויות נשיות נוספות מעולם הקומיקס של DC, בניהן באטגירל. כך או כך, מדובר בצעד אמיץ למדי, שהרי סרטי גיבורי-על שבמרכזן נשים נחלו עד היום כישלונות צרופים ("אלקטרה", "קאטוומן"), ואם הסרט אכן יתממש וייצא לפועל, הוא יהיה השלישי בדור הנוכחי של סרטי גיבורי-העל, אחרי "וונדר וומן" ו"קפטן מארוול".

ההכרזה הנוכחית מצטרפת להכרזה נוספת מבית DC שהגיעה השבוע - סרט סולו לדמותו של בוסטר גולד, ולשלל הכרזות רבות קודמות. לבינתיים, עד שאחד מן השניים ייצא, נוכל לצפות מ-DC בקיץ הקרוב ל"יחידת המתאבדים".
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.