מוצאים את דורי - סערה חדשה ברשת סביב זוג לסביות המופיע בטריילר האחרון

מאת: לידור אטיאס

אנחנו לא רוצים להרים את הציפיות שלכם יתר על המידה, אך האם ייתכן כי אנחנו עומדים לצפות לראשונה בזוג לסביות בסרט של דיסני פיקסאר? ייתכן מאוד שכן, תודות לכמה מעריצים חדי עין שצפו בטריילר האחרון של "מוצאים את דורי" שיצא לפני מספר ימים.

ההנחה הזו באה לאחר שאותם חדי עין הבחינו כי ברגע שבו ילדה צעירה מופלת מעגלה ומוחלפת על ידי תמנון תינוק בטריילר האחרון של "מוצאים את דורי" - הוריה המשוערים של הילדה מסתובבים כדי לראות מה אירע, ואז אנחנו עדים לזוג של 2 נשים.

ובכן, זה בהחלט עניין גדול, שברגע שבו העניין הזה צף, התקוות של המוני מעריצים עלו ויש תקווה מאוד גדולה שלזה התכוון המשורר, אבל אין כמו ציוץ אותנטי של מעריץ שניסח את הציפיות שלו באחת מן המדיות החברתיות, "זה הולך להיות כל כך מאכזב / מביך אם ב"מוצאים את דורי" (בציוץ המקורי - findingdory#) אין למעשה זוג לסביות עכשיו (אחרי מה שראינו)".

להלן ציוץ של אחד מן המעריצים הראשונים שלמעשה קלטו את העניין והחליטו להעלות אותו לסדר היום ברשתות החברתיות:
 אלא שזמן קצר לאחר שהעניין הופץ סערה גדולה הגיעה. חלק מהתגובות היו הומופוביות לחלוטין, חלקן התנגדו לעניין מכל מיני סיבות שונות, המרכזית שבהן הייתה החשש שמכיוון שמדובר בסרט לילדים - העניין ישפיע על התפיסה המינית של אלה שיצפו בסרט.

כמובן שאותם מתנגדים קיבלו קונטרה חזקה מאוד והרבה מאוד מעריצים שיבחו את העניין ומאוד מקווים שבאמת מדובר בזוג לסביות. אותם תומכים גם דאגו להגיב למתנגדי המהלך ולהגיד להם בדיוק מה הם חושבים עליהם.

מה עמדתכם בנושא? אני אשמח לשמוע בדיוק מה אתם חושבים ולייצר דיון ענייני בנושא הזה - מפני שמדובר בעניין שהוא חשוב מאוד ואין מקום ללא לדבר על זה.

והטריילר עצמו כאן:
ובכן, "מוצאים את דורי" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-23 ביוני, ואם תרצו להתעדכן בחדשות נוספות עד אז, אני יותר מאשמח אם תעקבו אחרינו, אפשר גם לתת לייק לעמוד הפייסבוק של האתר.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.