Call of Duty: Infinite Warfare - שחקנים מקצוענים מסייעים בפיתוח המשחק

מאת: יואב ירושלמי

חשיפה חדשה לגבי Call of Duty: Infinite Warfare - שחקנים מקצועיים גויסו על מנת לתמוך בעיצוב המשחק ובבנייתו, כך לפי דיווח רשמי בנושא.

מי שמסר את המידע בנושא הוא מנהל הפיתוח ב-Activision בתחום הספורט אלקטרוני, ששמו הוא ג'יי פרייר, והוא מסר ל-Games Radar מידע חדש לגבי הכותר העתידי עליו עומלת בימים אלו החברה בה הוא עובד - Call of Duty: Infinite Warfare, אחד הכותרים המושמצים ביותר עוד לפני האפשרות להתנסות במשחק או לצפות בסרטון משחקיות שלו.

"השחקנים האלה ברמה כל כך גבוהה עד שלפעמים הם אומרים "ציפיתי שתשתגר(Spawn) לכאן", או "אם אני שולט במפה בצורה כזאת, ככל הנראה תשתגר כאן", כך שהם מאוד עוזרים עם נושא ההשתגרויות, הכיוונון, הנשקים ותוכן המשחק, יש להם דעה לגבי כל אחד מאלה."

שחקנים מקצועיים הם הכרחיים במצבים כאלה, בזמן של-Treyarch יש המון תכנים אליהם היא יכולה להתבסס בבניית המפות, Infinity Ward עובדת מאפס בשביל המצב מרובה המשתתפים שלה. כמובן שהשחקנים המקצועיים גם עוזרים לכוון את הזרימה הכללית והאיזון של המפות כדי שהתחושה של המשחק תועבר אל השחקנים כמו שצריך.

כמובן, ידוע לנו שהחברה כבר הסתמכה בעבר על יוטיוברים ושחקני ספורט אלקטורני מקצוענים כבר לפני כן בכותרים ישנים יותר, כך שהנושא הזה לא חדש.

מה אתם חושבים על שילוב השחקנים המקצועיים בפיתוח המשחק? ספרו לנו!
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.