Call of Duty: Infinite Warfare - גל השנאה כנגד טריילר החשיפה של המשחק רק גדל

מאת: לידור אטיאס

טריילר החשיפה של Call of Duty: Infinite Warfare זכה לתגובות שליליות מאוד מרחבי העולם מצידו של קהל הגיימרים, ובסופו של דבר, גל השנאה כנגדו רק הולך וגדל עם מספר חסר תקדים של 1,515,090 דיסלייקים שצבר הסרטון. גל אני אומר? התכוונתי בכלל לצונאמי.
הסיבה המרכזית לכך, כפי שכולנו יודעים, היא למעשה העובדה שהמשחק שוב יהיה עתידני, ואף עתידני יותר מ-Call of Duty: Black Ops III, לעומת Battlefield 1 המתחרה שחוזר לשורשים ולאהבה האמיתית של הקהל בימים אלו - לוחמה מודרנית לצד מפות גדולות ומצב מולטיפלייר מושקע במיוחד. אגב, אם תהיתם, לצד אותם 1.5 מיליון הדיסלייקים(המהווים פחות או יותר 10% מכמות הצפיות על הסרטון), ניצבים שלא בגאון בכלל, 288,023 לייקים בלבד.

הנסיון היחיד עד כה של Activision להתמודד עם המבוכה ועם העובדה שהטריילר הזה לא רק התברג לרשימת הטופ 10 של הסרטונים השנואים ביותר ב-Youtube, אלא הוא גם הטריילר הכי שנוא אי פעם של החברה, היה מעין נסיון של המנכ"ל לעשות ספין תקשורתי בנושא, נסיון שכפי שניתן לראות - לא עבד.

אלא שמן הצד השני של המתרס ניצב ביציבות מרשימה Battlefield 1. את טריילר החשיפה שלו, שצולם ישירות ממנוע המשחק, הקהל דווקא מאוד אהב, אהבה שמתגלמת בתוך מאזן סימוני הלייקים על הסרטון - 1,182,371 לייקים מול 21,459 דיסלייקים בלבד.

וכעת? כעת נשאלת השאלה מה תעשה Activision מעבר לספין עלוב למדי על מנת לתקן את העוול שהיא עשתה. אפשרות לא רעה מבחינתה היא למכור גם את Call of Duty: Modern Warfare Remastered באופן נפרד, על מנת לנסות ולכסות את הנזק הכלכלי העתידי של המשחק החדש וגם לנסות אולי לזכות באהדה של חלק מן הקהל(כל זאת במידה והשחזור הוא אכן טוב ואיכותי). 

ומה דעתכם בנושא? האם אתם נכללים בין המספרים שפורסמו בכתבה וסימנתם סימון כלשהו על הטריילרים הללו?

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.