Uncharted 4 - עותקים של המשחק נגנבו בבריטניה כחלק מ"פעולה אלימה"

מאת: לידור אטיאס

סוני סיפקה פרטים חדשים על השוד האחרון של המשאית של Uncharted 4 בבריטניה, שוד שבו גנבים הצליחו לגנוב ולהסתלק עם עותקים של Uncharted 4, אשר עדיין לא שוחרר לשוק רשמית. נציג מסוני טען שהדיסקים נגנבו כחלק מ"תקיפה אלימה," למרות שלא ברור בשלב זה אם מישהו נפצע.
Uncharted 4

"אנחנו יכולים לאשר לצערי שמוצרים מסוימים מתוך משאית להובלת מגוון של משחקי וידאו ודיסקים של DVD, כולל כמות של עותקי 4 Uncharted, נגנבו בבריטניה, במהלך תקיפה אלימה," אמר הנציג של סוני.

סוני אף הוסיפה ואמרה כי היא מסייעת למשטרה ככל שביכולתה למען קידום חקירה הפלילית בנושא. פרטים על איפה ומתי התקיפה התרחשה ו/או אופיו של השוד לא נחשפו. בנוסף לכך נמסר מהחברה כי היא גם לא יודעת בדיוק כמה עותקים נגנבו, והיא רק הצהירה שהגנבים הסתלקו עם "מספר עותקים".

אלא שההצהרה לא נחתמת בכך, ועוד נאמר מצידה של סוני כי היא טרם שלחה את כל העותקים של Uncharted 4 לקמעונאים בבריטניה, כלומר הרעיון לפיו מדובר בכמה חנויות שרוצות להקדים את התאריך הרשמי "אינו נכון". עובדה זו מאתגר עד מאוד את הדיווח מתחילת השבוע, אשר טען כי לפחות קמעונאית אחת בבריטניה כבר מוכרת את המשחק.

זוהי לא הפעם הראשונה שמשאית שהובילה משחקים וחומרות גיימינג שונות נבזזה על ידי גנבים בבריטניה. משאית מצוידת בעותקים של Splatoon נשדדה בשנת 2015, בעוד ששתי משאיות בהן קונסולות Xbox 360 בשווי 1.5 מיליון דולר נבזזה אף היא בשנת 2006.

אחרי מספר שנים של פיתוח ועיכובים מרובים, Uncharted 4 צפוי להגיע לחנויות ב-10 במאי. אלא שהעותקים שמסתובבים חופשיים מאיימים על שלוות הנפש של מעריצי הסדרה שמפחדים מספויילרים, ומאוד מומלץ להיזהר מאוד ברשתות החברתיות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.