Titanfall 2 ישוחרר עוד השנה לפי החנות GAME

אם חברת EA תמשיך להתמהמה ובכלל, לא להיות ישירה עימנו לגבי תחום היציאה של Titanfall 2, מישהו אחר יצטרך לעשות זאת במקומה, ואני מדבר הפעם על חנות המשחקים GAME.
Titanfall 2


כן, למרות ש-EA לא אישרה באופן רשמי את תחום הזמן בו המשחק אמור להשתחרר, בעמוד החנות GAME הקדימו תרופה למכה ולצד גרסאות ה-PC, PS4 ו-Xbox One מופיע התחום TBC 2016, כלומר, המשחק אמור להשתחרר בשלב כלשהו של השנה הנוכחית, מאוחר יותר מימים אלו.

אלא שלמשחק, שהוכרז באופן רשמי רק בשבוע שעבר, יש גם שמועות על השקה שמתוכננת לחורף הקרוב. מעבר לזה, יש גם גורם רשמי אחד שאיכשהו דיבר על נושא ההשקה והוא המנהל הכספי הראשי של EA שלמעשה ביקש לא לצפות להשקה לפני אוקטובר 2016.

בנתיים, מה שבעיקר מעודד אותנו הם הדברים שאמר מנכ"ל Respawn וינס זמפלה: "2016 תהיה שנה מאוד גדולה ומשמעותית ל-Titanfall". הוא גם הוסיף ואמר שההמתנה ל-Titanfall 2, על אף שלחלקנו היא כבר מורטת עצבים, תהיה שווה את זה לחלוטין.

אם אתם רוצים להתעדכן בנושא - במהלך כנס EA Play שיערך ביוני הקרוב צפוי להיחשף מידע נוסף בנושא הזה, ויש גם שמועות על Battlefield 5. כך או כך, זה יתפרסם ממש כאן באתר ולכן אתם מוזמנים לעקוב בכל עת.
Titanfall 2
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.