אוסף HD חדש של 2 משחקי Batman Arkham נחשף בעקבות הדלפה

מאת: איתי רייש

שמועה חדשה אומרת כי שני המשחקים הראשונים של באטמן מחברת Rocksteady ייצאו בהוצאה מחודשת ל-PS4 ול-Xbox One. עובד של חברת GameStop שלח תמונות מאוסף ה-HD של באטמן, שעדיין לא הוכרזו רשמית, ל-Eurogamer.

לפי ההדלפה הזו האוסף כולל גרסאות מחודשות של Batman: Arkham Asylum ו- Batman: Arkham City, וכמו כן את כל חבילות ההרחבה של שני המשחקים. הדלפה זו תואמת לדיווח שנרשם בנושא כבר במרץ 2015. האוסף עצמו נושא את השם "Batman: Return to Arkham".

Batman: Arkham Origins שפותח מחוץ לחברת Rocksteady (על ידי חברת WB Games Montreal), לא יהיה כלול בחבילה. Batman: Arkham City ו-Batman: Arkham Asylum שוחררו במקור ל-PS3 ,Xbox 360  ו-PC.

הגרסאות החדשות של אותם משחקים יכללו רכיבים חזותיים מעודכנים במיוחד עבור הדור הנוכחי וספציפית לקונסולות PS4 ו-Xbox One, בהתאם לשמועות שנפוצו בנושא הזה.

ב-Eurogamer דיווחו כי אוסף ה-HD של באטמן עומד לצאת לשוק ב-10 ביוני לצד מכירה מוקדמת שתיפתח ב-19 באפריל, היום. אם זה אכן המקרה, ההודעה הרשמית על כך תהיה בלתי נמנעת.

אבל עד ההודעה רשמית, יש אישור חצי רשמי מהכיוון של PEGI. האוסף הופיע ברשימת המשחקים המדורגים בדירוג גיל 16+ אצל PEGI, דבר שמוכיח כמעט מעל לכל ספק את קיומו.

מה דעתכם על זה? אתם תהיו מעוניינים באוסף הזה לקונסולה שלכם?
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.