האח הגדול - שי חי, תניה ואיציק עזבו את הבית

מאת: לידור אטיאס

שוב המציאות העגומה במדינת ישראל מכה בנו. עונה שגם ככה מהווה תקדים(ולא במובן הטוב של המילה) וכזו שהציבה רף חדש למושגים שפל, ריקבון חברתי ואלימות קשה. כן, גם אם זה טוייח על ידי צוות ההפקה, היו מי שידעו לנבור בקטעי הוידאו של ערוץ 26 על מנת למצוא את החברה הישראלית ב"מיטבה" - דודו, אור ואחרים באיחולי מוות קשים מנשוא כלפי הדייר שי חי, קללות בלתי נפסקות ורמה ירודה. אגב, שלא תחשבו שלא היו הסתרות בעונת ה-VIP האחרונה - ולפי מה שידוע לי - הוסתר ריב גדול מאוד בין נירו לאחת הדיירות בבית ועוד קטעים שנחשבים להפרה בוטה של חוקי הבית.

אז מה בעצם קרה? ריב שהתפתח בבית הוביל לכך ששי חי בעט במיצג אומנותי של הדיירת אור סיונוב, דבר שכנראה לא מפתיע אף אחד, אלא שמדובר באירוע אלים שבעקבותיו רגע לפני הוצאת שי חי מיידית מבית האח הגדול, שי חי בעצמו ביקש לצאת. ומה אתם יודעים? הריב בין שי חי לאור סיונוב איננו מבויים על ידי ההפקה ולא, אנחנו לא נמצאים ב-WWE שם הכל מפוברק, הריב הזה גלש הרבה יותר מידי לפסים האישיים וזה היה רק עניין של זמן עד שכל זה יתפוצץ.

מובן שמיד עם עזיבת שי חי עזבה גם תניה גרבר, ארוסתו של חי מזה למעלה משבוע, ואחריה גם איציק, שסייע לפוצץ עוד קצת את בועת הדיירים החדשים, שנפלו בזה אחר זה מידי שבוע כמו זבובים, ונשאלת השאלה האם יש צורך בכל זה? הרי התוכנית גם ככה מובילה לנזק נפשי, לא די בכך שישתמשו בכמה שפחות בני אדם לניסוי החברתי הדוחה הזה?

אגב, חשוב מאוד לציין שבעניין התערבה משטרת ישראל שהגיעה לבית האח הגדול. להלן תמונות מהמאורע הקשה שהצליח להציב סטנדרט חדש לתוכנית הבזויה הזו:
רוצים לשמוע עוד עובדה מעניינת? לפתע פתאום חדל מלעבוד אתר "האח הגדול", זה שכמובן אחראי על פרסום חדשות הבית באופן שוטף בכל יום ויום. הצוות כבר לא יכול לעקוב אחר גל העזיבות של הבית, ולמען האמת אני חייב לומר שלא מן הנמנע שאם התוכנית הזו תמשיך לרוץ - ההפקה תנקוט ביד הרבה יותר קשה כנגד העוזבים.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.