שומרי הגלקסיה 2 - סילבסטר סטאלון מתעתד להופיע בסרט לפי דיווחים שונים

מאת: לידור אטיאס

מוקדם יותר בחודש האחרון, ה"ניו יורק דיילי ניוז" דיווח כי סילבסטר סטאלון נתפס שוהה במלון אטלנטה לצד השחקנים של "שומרי הגלקסיה 2", אשר היו שם לצורך צילומי הסרט. עכשיו, כולם מתרגשים נורא. האם סטאלון משחק בסרט? אם כן, באיזה תפקיד הוא משחק? ובכן, ייתכן שקיבלנו את התשובה לכך. דווח כי המועמד לאוסקר ישחק ראווג'ר(Ravager).
שומרי הגלקסיה 2


הראווג'רים היו הכנופיה בראשותו של יונדו, או במילים פשוטות יותר, "בחור כחול עם מוהוק וכלי נשק בדמות של חץ המופעל בשריקה." אבל הוא לא הראש של הכל, מה שמעלה את האפשרות הראשונה לתפקיד של סטאלון - אולי הוא זה שמנהיג את הקבוצה הזו ואולי אפילו את כל הראווג'רים באשר הם. אם הדוח הוא מדויק, בכך מדובר.

אבל היו גם שמועות אחרות על מעורבותו של סטאלון. אנשים חשבו שאולי הוא משחק את האב של סטאר-לורד, זה שמוזכר בסרט הראשון אך גם לא נראה ממנו דבר וחצי דבר, אבל זה כנראה לא נכון: קורט ראסל יהיה ככל הנראה האב של סטאר-לורד בסרט. דיווחו גם כי סטאלון נראה לבוש בתחפושת השופט דרד(Judge Dredd) שלו, אלא שזו היא לא דמות קומיקס של MARVEL. כמו כן, כמה אנשים קיוו לכך שהוא ידבב את קולו של אגו, כוכב הלכת החי, אבל זה כנראה לא המקרה.

ומה דעתכם? אתם חושבים שהדו"ח הראשון אמין או שיש לכם מחשבות משלכם בנושא הזה? אמנם סטאלון היה מהחותמים על העצומה של הארגונים הפרו פלסטיניים במהלך האוסקר האחרון והוא אמר כי אם יזכה באוסקר לא יממש את האופציה על ביקור בישראל(שהיה כלול בחבילת הפרסים), אבל כשמדובר ב"שומרי הגלקסיה", אני חושב שצריך לשים את כל זה בצד.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.