Hitman - הבטא של משתמשי ה-PS פלוס זמינה כעת

מאת: לידור אטיאס

השחקנים שהיו להוטים לשחק בבטא הפתוחה של Hitman עבור ה-PS4 בהחלט יכולים להיות מרוצים כעת משום שהבטא התחילה גם בצפון אמריקה וגם אירופה. זהו פינוק מיוחד למשתמשי ה-PS פלוס משום שרק הם יזכו להוריד ולשחק בבטא בחינם עד יום שני הקרוב(7 במרץ). בבטא יתאפשר לכם לשחק בפרולוג, ולכן למעשה מדובר בדיוק באותה בטא שהייתה זמינה בפברואר למי שהזמין מראש את המשחק.
הבטא הזו של Hitman הוכרזה לפני כשבועיים והיא מיועדת לתת לשחקנים הצצה למה הם יכולים לצפות מהמשחק. אתה לא תהיה מסוגל להסתבך בהמון צרות כסוכן 47. הפרולוג כולל שני סוגי אימונים במתכונת חופשית. שני הסוגים הם במסגרת האפיזודה הראשונה של Hitman. ומה עם המשחק המלא? כעת אנחנו נמצאים רק שבוע מיציאתו הרשמית.

IO Interactive הכינה לנו השקה מוזרה במיוחד של Hitman החדש, בעיקר בעקבות מספר של שינויים שהם ערכו באופן שחרור המשחק(בכל מקרה הוא לא ישוחרר כיחידה אחת בקרוב). עכשיו אנחנו פשוט נצטרך לחכות ולראות האם הדרך אותה בחרה החברה היא הטובה ביותר או לא. Hitman יושק ל-PS4, Xbox One ו-PC ב-11 במרץ. בתחתית הכתבה השארתי עבורכם סרטון חדש ונוסף של Hitman, אתם מוזמנים לצפות בו.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.