יחידת המתאבדים - דמותו של כוכב ההיפ-הופ קומון יצאה לאור

מאת: לידור אטיאס

אמן ההיפ-הופ קומון, אשר לוהק פעם להיכנס לנעליו של גרין לנטרן ב"ליגת הצדק: מורטל"(אשר בוטל בסופו של דבר), סוף סוף גילה לנו את מי הוא עומד לשחק ב"יחידת המתאבדים" והפעם דווקא מדובר בנבל.
יחידת המתאבדים

ב"יחידת המתאבדים", קומון ישחק דמות המזוהה עם הג'וקר - ושמה של הדמות הוא "מאנסטר טי"(Monster T באנגלית). הוא לא מסר פרטים נוספים על הדמות, מלבד אמירה קטנה על כך שהמעריצים יצטרכו לראות את הסרט כדי לראות מה הוא זומם.

רוב המעריצים שיערו כי קומון עשוי לשחק את איש הקעקועים(לאחר שראו את כל הקעקועים שלו לקראת הסרט), נבל אשר נאבק בגרין לנטרן ובליגת הצדק עם הקעקועים שלו, שבאמצעותם הוא יכול להביא לחיים דברים בלתי מוחשיים, בשונה ממה שעושה גרין לנטרן עם הטבעת שלו.

עכשיו כל השמועה הזו כמובן התנפצה ונכון, זה יכל להיות אירוני אם קומון היה משחק נבל שנאבק בגרין לנטרן אחרי שהחמיץ את ההזדמנות לשחק את גרין לנטרן עצמו. אבל אני חייב להודות שלדעתי מאנסטר טי זהו שם מאיים הרבה יותר מאיש הקעקועים, אבל שום דבר לא בטוח.

נכון לכרגע, "יחידת המתאבדים" יגיע לבתי הקולנוע ב-5 באוגוסט 2016. מדובר בעוד כמה חודשים טובים, ולכן אני מזמין אתכם בנתיים לנסות לזכות ב-TOTAL WAR ATTILA Tyrants and Kings בהגרלה חדשה כאן אצלי באתר מתנת הד ארצי! השתתפות חינמית.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.