באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק - עדכון המרצ'נדייזינג הגדול ביותר עד כה

מאת: לידור אטיאס

אז כן, כבר דיברנו על הנושא לא פעם, אבל הפעם קנה המידה גדול בהרבה ומדובר על טווח מוצרים אדיר שנוצר בעקבות מגוון רחב במיוחד של חברות שחברו ל-DC ול-WB במטרה לתמוך בקידום הסרט וכן, לעשות מזה קצת כסף.

דיברנו איתכם עד כה על שיווק הסרט בתחום המזון והבובות, והפעם, לצד בובות נוספות מסוגים אחרים וגם קצת ממתקים, מופיעים סוגי מוצרים חדשים. שנתחיל?

תחום חדש שבו מתחילים לשווק את הסרט גם כן הוא תחום הלבוש, התחפושות והמסכות. מדובר במוצרים הבאים - תחפושת של וונדר וומן, חולצת באטמן ומסכת באטמן שמשנה את הקול. את התמונות של שלושת המוצרים אתם יכולים לראות ממש כאן:

תחום נוסף שבו הסרט משווק הוא בתחום הספרים וספר חדש של באטמן נגד סופרמן עם עלילה מקורית משווק אף הוא ויהיה זמין בעוד שבוע וחצי בדיוק. התמונה נמצאת כאן:

התחום השלישי גם כן כולל מוצר יחיד והוא תחום השעונים. שעון ממותג חדש משווק גם הוא והוא נושא את הסמל המפורסם של הסרט המערבב בין שני הסמלים המוכרים של באטמן וסופרמן. מראהו כבר ידוע והתמונה לפניכם:

תחום נוסף שבו בחרה החברה להוסיף מוצר ממותג הוא תחום הממתקים, כי אין קהל יותר טוב מילדים ומבוגרים ילדותיים. מדובר בסוכריות PEZ שיגיעו בשלושה עיצובים שונים - באטמן, סופרמן ו-וונדר וומן. תמונתו של מארז גדול הכולל את שלושתם נמצאת כאן לפניכם:

התחום האחרון בו משווק הסרט הוא תחום הידוע ומוכר לכולכם - צעצועים, בובות ושאר ירקות. הפעם מדובר בטווח חברות די גדול - סט לגו חדש לכבוד הסרט, בובות Funko Pop,בובות Cosbaby תוצרת Hot Toys, בובת באטמן חדשה נוספת, בובת באטמוביל חדשה, בובת סופרמן חדשה, פסלון חדש בעיצוב מיוחד שכולל את באטמן וסופרמן נלחמים זה בזה, וגם פאזל חדש.
כל התמונות העדכניות נמצאות כאן:


עד כאן להפעם, אני מקווה שנהנתם מתוכן הכתבה ואשמח אם תשתפו אותי במחשבותיכם וברעיונות לכתבות נוספות.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.