"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" - תמונות חדשות וגם צעצוע חדש

מאת: לידור אטיאס

זה היה שבוע גדול עבור המעריצים של הסרט "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק", עם הגעתו של סיפור השער של Empire Magazine's על הרפתקת גיבורי העל המסיבית הזו, שהביאה שערים חדשים למגזין, תמונות ושפע של פרטים על סרט זה שעתיד להיות שובר קופות. היום, יש בידינו תמונות ברזולוציה גבוהה במיוחד, אך הן לא כאלו שלא ראיתם בעבר(באדיבות DCEU Facts), ובנוסף, לכל אותם אספנים שמסתובבים שם בחוץ, רואים אתכם - צעצועים חדשים נחשפו והפעם מדובר בדמות לאספנים, באטמן המשוריין החדש בגודל של 1/6 מהגודל המקורי. למרות שלא ידוע מתי זה יהיה זמין, או כמה זה יעלהן, תירגמנו לכם את התיאור הרשמי של החברה כדי שתבינו טוב יותר במה מדובר:

"בעקבות כניסתם הרשמית של באטמן וסופרמן, אנחנו נרגשים להציג לכם היום את הצעצועים החמים מאוד, דמות אספנות בקנה מידה 1/6 של באטמן המשוריין! דמות האספנות הזו מהסרט היא מדויקת ובעלת מבנה מיוחד המבוסס על דמותו של בן אפלק כבאטמן המשוריין מהסרט. הוא כולל ראש משוריין חדש ומפותח עם עיניי LED בהירות ושני חלקים נמוכים של הפרצוף להחלפה למען הבעת הבעות הפנים השונות של בן אפלק, מבנה שריון מוקפד עם השפעות בליה, נשקי באטמן מפורטים וגם מעמד מעוצב במיוחד לדמות לפי "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". אל תחמיץ את ההזדמנות להוסיף את פריט האספנות המדהים הזה - באטמן המשוריין - לאוסף ה"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" שלך."



הסרט עצמו צפוי להיות ההופעה הקולנועית הראשונה שמביאה את באטמן וסופרמן לידי שיתוף פעולה על המסך הגדול(טוב נו, לא ממש שיתוף פעולה במלוא מובן המילה, אבל הם יופיעו יחד על המסך...) ואף צפוי להציג לראשונה את גל גדות כוונדר וומן המפורסמת, לפני שיעלה הסרט בכיכובה בקיץ 2017, ויש גם שמועות על כך שלקראת יציאת סרטי ליגת הצדק ב-2017 וב-2019, יוצגו חברי הליגה גם כן בסרט הזה. כל הטוב הזה צפוי לעלות לאקרנים ב-25 במרץ הקרוב.

אמרנו שיש תמונות, והרי לכם הגלריה המלאה:












התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.