"2018 תהווה שנה נוספת של שבירת שיאים עבור הסצנה הישראלית"

החודש יגיע ארצה DJ The Prophet, מי שנחשב לאחד מהאבות המייסדים של סצנת ההארדסטייל, DJ ומפיק על בכל קנה מידה. הוא יגיע להופעה אחת ויחידה במועדון "The Gate" התל אביבי וצפוי להקפיץ את הבליינים במשך שעתיים שלמות בסט שיחצה זמן, ז'אנר או כל גבול אחר. לכבוד המאורע ההיסטורי הזה, תפסתי לשיחה את אחד המארגנים, ממייסדיה של סצנת הארדסטייל חיה ובועטת כאן בישראל, עדן היילפרין.
כשותף ב-"Life is Hardstyle", המותג שהפך דיבורים למעשים, זה שחתום על הבאתם ארצה של אמנים בינלאומיים כדוגמת Tuneboy ו-Audiofreq, באירועים שכונו "Milestone #1" ו-"Milestone #2, היילפרין יכול לשפוך אור בהיר על הכיוון בו צועדת הסצנה. Milestone #3 DJ The Prophet עומדת בפתח, אבל מה הלאה?

-כמי שיש לו מבט פנימי על התחום, באיזו מידה ראית את הסצנה מתפתחת עד היום בארץ מאירוע לאירוע? 

"במידה גדולה בהחלט. הייתי אומר אפילו חסרת תקדים. לפרויקט גיוס ההמונים שלנו לאירוע ההארדסטייל הראשון בארץ, בסך הכל לפני חצי שנה (Milestone #1 Audiofreq 08.09.17) נרתמו פחות מ-100 אנשים, רבים מתוכם חברים ובני משפחה שלי ושל שותפיי. שלושה חודשים לאחר מכן, באירוע הדגל הבא ולצד ליין הארדסטייל חודשי חדש, קהילת ההארדסטייל של ישראל נפגשה ב- Milestone #2 Tuneboy שם נכחו כבר קרוב ל-300 איש. היום, שלושה חודשים מאז אותו האירוע וכשבועיים לפני Milestone #3 DJ The Prophet אנחנו מרגישים היטב את הגידול הנפלא והמבורך הזה, בין אם בהתעניינות הגוברת סביב הז'אנר או בעלייה בביקוש במכירות הכרטיסים."

-עד לאן אתה חושב שמגיע הפוטנציאל של סצנת ההארדסטייל בישראל?

 "אני לא חושב שהפוטנציאל של הסצנה הזו מוגבל באיזשהו אופן מכל בחינה שהיא."

-האם אתה חושב שייטב לסצנת ההארדסטייל להישאר משפחתית וקטנה או שעדיף יהיה לה להתפתח ולהשתלב במיינסטרים בישראל?

"במקרה הזה הייתי אומר שהדרך חשובה יותר מהיעד, שכן מה שייטב לסצנה הוא גידול "טבעי" ומדוד הקורה למשל בעקבות אירועים מוצלחים המביאים את הקהל לחזור שוב ושוב, לספר ולהפיץ את הבשורה ובכך להגדיל את המעגלים, כל זאת תוך שמירה על הערך העליון - אנחנו כאן בשביל ובזכות המוזיקה. המספרים לא משחקים תפקיד במונחים של טוב או לא טוב. ממה הם מורכבים זאת השאלה. לכן מעולם לא עבדנו עם רשת יחצ"נים או התחבאנו מאחורי העובדה שאנחנו עוסקים בז'אנר קשוח ומחתרתי יחסית בשם הארדסטייל."

-מה הפוטנציאל של אמנים ישראליים שעוסקים בתחום להתפתח ולהגיע לרמה בינלאומית כמו Crystal Lake?

"אינסופי. Crystal Lake עבורי הם השראה וחיזוק רציני לאני מאמין שלי: ערמות של כוח רצון, התמדה, נחישות ומסירות הן המפתחות להצלחה. כמובן שגם קמצוץ של מזל וכשרון לא הזיקו לאף אחד."

-עד לאיזו רמה אתה מצפה להרים את ההופעות בסצנה מבחינת כמות הקהל, תקציב ההפקה והאמנים שיגיעו?

 "אנחנו עדיין לא עיכלנו את הקצב המטורף בו הדברים מתגלגלים. אירוע רודף אירוע והרף שאנחנו מציבים לעצמנו ממשיך לעלות. כמובן שקהל גדול יותר מאפשר להביא אמנים פופולריים יותר וליצור אירועים מושקעים ומורכבים יותר - אבל זה לא מסנוור אותנו. כמו שכבר אמרתי, הדרך היא הדבר החשוב ביותר ואין לי ספק שלא משנה על איזה סדר גודל אתה חושב כרגע, זה בסך הכל עניין של זמן. ומבחינת האמנים, כולם על הכוונת שלנו. אין ספק ש-2018 תהווה שנה נוספת של שבירת שיאים עבור הסצנה הישראלית."

כפי שאתם מבינים, ב-Life Is Hardstyle בטוחים שהרבה מהטוב עוד לפנינו. עכשיו זה התור שלנו - אם אתם חיים הארדסטייל ונהנים מהמוזיקה, או אפילו סתם סקרנים עם ראש טוב - אל תפספסו את ההופעה האגדית של DJ The Prophet כאן בישראל. לרכישת כרטיסים לחצו כאן.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.