2 שלטים על שחקן אחד - מיקרוסופט מציגה יכולת חדשה בעדכון חדש לחברי תכנית הבוחנים

מאת: מנהלי קהילת "Xbox Israel Community"

ככל שהולכים ומעמיקים תהליכי הפיתוח של ה-Project Scorpio, כך מערכת ההפעלה של ה-Xbox One מרוויחה מן היכולות החדשות של מערכת ההפעלה עם תוספות ייחודיות ועדכונים חדשים ומיוחדים, כאשר מיקרוסופט ממשיכה להציג חדשנות בעולם הקונסולות.

חברי תכנית הבוחנים של Xbox זוכים כעת להתחדש בעדכון חדש ובלעדי למערכת ההפעלה של ה-Xbox One והעדכון הזה מביא עמו תכונה חדשה ומעניינת במיוחד שתהיה זמינה לכלל המשתמשים כעבור זמן מה - האפשרות לשחק עם 2 שלטים על שחקן אחד ב-Xbox One.

נניח שאתם יושבים לשחק עם ילד קטן ומעוניינים לשתף אותו במשחק לשחקן יחיד בלחיצה על כפתורים מסוימים או שאתם בעיצומו של שלב הדורש קואורדינציה ושימוש במקשים רבים באופן שהוא פשוט קשה לכם מידי. כעת לא יצטרכו שני השחקנים המעוניינים לשחק יחד עם אותה דמות / שחקן להשתמש באותו שלט בצורה מסורבלת ובלתי נוחה בעליל.

כל שחקן ישתמש בשלט משלו תוך ששני השלטים למעשה מתפעלים אותה דמות ופועלים על אותו ערוץ (לדוגמא - הערוץ של Player 1). דוגמא לשימוש שכזה הוא כאשר שחקן אחד משתמש בג'ויסטיק לצורך ניווט הדמות והזזתה ושחקן אחר לוחץ על הכפתורים הרלוונטיים להכאת אויבים, קפיצה, שימוש ביכולות מיוחדות ועוד. שימו לב שהעניין הזה יכול גם להגדיל את האתגר במשחקים מסוימים.

בסרטון מיוחד אודות העדכון והתכונה החדשה לתכנית הבוחנים, תוכלו לשמוע את לארי "מייג'ור נלסון" הירב וסקוט הנדרסון מדברים על התוספת החדשה.
מה דעתכם על זה? האם אתם כבר מחכים להגעת התכונה הזו לקהל המשתמשים הרחב או שאתם לא כל כך אוהבים את התכונה? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו, כמו כן על מנת להצטרף לקהילת המעריצים של Xbox בישראל לעדכונים שוטפים, טורנירים שווים ועוד, לחצו כאן.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.