הודלפו תמונות חסויות של GTA V אשר לא היינו אמורים לראות

מאת: לידור אטיאס

ישנם הרבה מאוד סודות שאופפים את GTA V - החל מסודות שהתגלו ואמורים היו להתגלות כמו ביגפוט וסוד מרכזי האוקיינוס ועד לסוד הגדול בנוגע לג'טפק שקיומו במשחק נחשבת לוודאית בעיני רבים. כעת אנו נחשפים לסוד חדש - מדובר בתמונות של GTA V אשר עוצבו ככל הנראה לטובת שימוש בהן בתוך המשחק או בפרסומו, ובסופו של דבר הן נגנזו מסיבות כאלה ואחרות.

את התמונות הללו יצר אמן שעבד עם Rockstar על הרבה מאוד משחקים - Red Dead Redemption ,GTA: Chinatown Wars וכמובן GTA V. מדובר באמן סטיבן וולש, אשר התמונות החסויות נחשפו בארכיון ישן שלו.

בזמנו, Rockstar דרשה ממנו את הסרת הארכיון, אך ידוע כי מה שעולה לאינטרנט כמעט אף פעם לא באמת נמחק ותמיד נשאר זכר שלו במקום כלשהו. כזה הוא המקרה גם עם הארכיון הזה, אשר נמצא בסופו של דבר בדרכים כאלו ואחרות במטרה לחשוף עוד קצת מידע על המשחק האהוב. את התמונות מצאו כמה ממשתמשי הפורומים של המשחק.

בין התמונות ניתן למצוא תכנונים של ממש לתפריטי המשחק אשר נגנזו כל הדרך להבאת עיצוב וקונספט שונים לגמרי. ניתן לראות כיצד הוא עיצב את התפריטים הקטנים, סמלי הרמות, תמונות לתפריט השהיית המשחק ואפילו קונספט אמנותי חביב למדי למסעדה במשחק.

בגלריית התמונות השלמה תוכלו לצפות כאן:








מה דעתכם על האוצר הזה שנמצא? האם אתם חושבים שהמשחק יכול היה להיות נאה יותר עם שימוש בתכנים הללו? ספרו לנו מה דעתכם ואל תשכחו להישאר מעודכנים עם לייק בעמוד הפייסבוק שלנו.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.