Rocket League - פרטים חדשים על מוד הכדורסל כולל תאריך יציאה, הטבעות ועוד

מאת: לידור אטיאס

מוקדם יותר החודש, Psyonix הכריזה על מצב משחק חדש של כדורסל למשחקה Rocket League, אך לא גילתה לציבור דבר מעבר לצילום מסך מתוך מצב המשחק החדש.
Rocket League

באירוע GDC 2016 מנהל העיצוב של Psyonix, קורי דיוויס, גילה כי יציאת מצב המשחק החדש הוגדרה לאפריל, אך הוא גם דאג להזהיר אותנו: דרגת הקושי במצב המשחק הזה היא גבוהה בכמה דרגות ממצבי המשחק הרגילים.

על מנת להטביע ייתכן שאנחנו נזדקק למיומנויות אוויר הרבה יותר טובות, וכנראה שבלעדיהן יהיה מאוד קשה להטביע(ללא כל קשר לקליעה רגילה), אם כי מיומנויות אוויר בסיסיות גם ככה די הכרחיות למצב המשחק המקורי במקרה של שחקנים טובים, כך שרוב מי שיפנה למצב המשחק הזה רק ידרש לפתח את מיומנויות האוויר שלו.

"זה מדאיג אותנו," אמר קורי דיוויס כשנשאל עד כמה קשה יהיה לשחק כדורסל ב-Rocket League. "זה הרבה יותר קשה ממצב המשחק של ההוקי, וזה סוג של מבחן בהתייחס לשאלה האם מצב משחק קשה יתקבל בברכה או לא?"

אבל הוא מוסיף ואומר כי אנחנו "לא נהיה חייבים להיות באוויר".

בהתייחסות נוספת למצב המשחק הוא אמר כי "זה ממש כיף, במיוחד עבור הטבעות, ואתה לא צריך להיות באוויר. זה די סביר לפגוע בכדור כך שהוא יכנס לסל כמו כדורסל אמיתי."
למעשה בציטוט הזה הוא חושף כי אנחנו נזכה לכדור "חדש"(מבחינה פיזיקלית) - כזה שיהיו לו תכונות אחרות שדומות יותר לכדורסל מכדורגל ואם אתם שואלים אותי כנראה מדובר על עד כמה הוא קופצני.

התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.