באטמן - תסריט לסרט סולו חדש של באטמן כבר נכתב על ידי בן אפלק

מאת: לידור אטיאס

היו שמועות כי ג'ף ג'ונס, מנהל המסחר הראשי של DC Entertainment, וכוכב "באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק" בן אפלק כבר עובדים על תסריט לסרט סולו של באטמן יחד. לדברי פטריק ויטסל, המנכ"ל השותף בסוכנות הכשרונות "ויליאם מוריס", השמועות נכונות.

"הוא חתם על השתתפות בלפחות "ליגת הצדק" 1 ו-2, כך שהוא כבר ילבש לפחות שלוש פעמים את הגלימה," אמר מוריס. "יש תסריט שהוא כתב שהוא רעיון ממש מגניב [בהקשר של באטמן], אז זה קיים כאופציה," הוסיף.
מוקדם יותר השבוע, אפלק אישר כי הוא עובד על משהו עם ג'ף ג'ונס מחוץ ל"באטמן נגד סופרמן: שחר הצדק". לדבריו, "אתם יודעים שהוא ואני עובדים יחד על משהו שאני באמת מתרגש ממנו, ואני אוהב אותו, הוא הטוב ביותר."

השמועות על שיתוף הפעולה שלהם בנוגע לסרט חדש של באטמן, אשר אפלק יככב בו, כמובן כבאטמן, וגם זה שיתכן שאפלק יביים, צצו לראשונה במהלך כנס "קומיק-קון, סן דייגו" בחודש יולי האחרון. עם זאת, חברת WB לא פירסמה הודעה רשמית על כך עדיין.

במקרה ואתם תוהים או שאתם כבר לא יכולים לחכות לפעם הבאה שבה תראו את בן אפלק בתפקיד באטמן על המסך הגדול, דעו לכם כי תהיה זו הופעת קמאו בסרט נוסף של היקום הקולנועי המורחב של DC, "יחידת המתאבדים", אשר מגיע לבתי הקולנוע באוגוסט הקרוב.
התמונות בעיצוב צולמו על ידי i-bob. מופעל על ידי Blogger.